2013. május 22., szerda

Gyors kakaós kifli

   Ezt a receptet Limaránál láttam, bár az általa készített töltelék helyett én most kakaót használtam, nekünk így is nagyon ízlett és valóban gyorsan elkészült, a hosszú hétvégén ez volt az egyik napi turbó reggelink!


Hozzávalók:

60 dkg  liszt
7 dkg cukor
1 tojás
3 dl tej
1 cs. élesztő
1 tk. só
7 dkg olvasztott vaj

Tölteléknek:
kakaó
vagy csokis töltelék Limarától
1 tojás a kenéshez

Elkészítés:

   A tészta hozzávalóiból lágy tésztát dagasztottam és hagytam 15-20 percig kelni! Utána 4 részre szedtem a tésztát és az egyik adagból egy kört nyújtottam, megszórtam kakaóval és beborítottam még egy kör alakúra nyújtott tésztával! 16 cikket vágtam belőle így, feltekertem és sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem,a másik két lapot is elkészítettem ugyanígy, aztán lekentem felvert tojással és előmelegített sütőben megsütöttem őket! Az eredeti recept 200 C-ot írt, de én csak 180 C-ra, hőlégkeverésen tettem be és így is nagyon hamar 15 perc alatt elkészültek a kiflik!


Köszönet Limarának a nagyszerű receptért!
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése