2013. május 21., kedd

Túrós kuglóf

   Mivel a hétvégére reggelinek sütött joghurtos kuglófot  gyakorlatilag már pénteken este elfogyasztotta a család, így még egy sütést kellett eszközölnöm, hogy legyen mit feltálalnom a kávé mellé. Ezt a receptet Kata konyhájában találtam, bár őszintén megvallom csak a hozzávalókat olvastam végig, úgy döntöttem ez a recept nekem pont jó lesz. Még a robotgépet sem vettem elő, csak habverővel kevertem össze mindent, és kb 5 perc múlva már a sütőben is volt a kuglóf, így bátran ajánlom ezt a receptet azoknak is, akik nem akarnak sok időt tölteni a konyhában, gyakorlatilag tovább tart leírni, mint elkészíteni:


Hozzávalók:

3 tojás
1 cs. van cukor
15 dkg cukor
25 dkg liszt
1 cs. sütőpor
25 dkg túró
0,5 dl olaj
kb 1 dl tej
1 marék mazsola

Elkészítés:

   A túrót és a tojásokat jól összekevertem, hozzáadtam a cukrot, az olajat, a mazsolát és a tejet, apránként adagoltam a sütőporos lisztet és ezt is belekevertem.
Az egészet szilikonos kuglóf  formába öntöttem és 170 C-ra előmelegített sütőben tűpróbáig (nálam kb 40 perc volt) megsütöttem! Ha nem szilikonos a formánk, akkor ajánlom, hogy vajazzuk és lisztezzük ki a formát, mielőtt a tésztát beleöntjük.
Kávé mellé kiváló reggeli!


Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Túróm van, hétvégi süti elfogyott, pont jókor jött ez a recept! Viszem is! Köszönöm :)

    VálaszTörlés