2013. június 11., kedd

Epres pohárkrém

A nagy melegekben előnyben részesítem azokat a desszerteket,amiket egyszerűen, gyorsan, de legfőképpen hidegen, sütés nélkül is elkészíthetek, így legalább nem kell az amúgy is meleg konyhába meg be is fűtenem! Ez a pohárkrém is egy ilyen desszert, mivel most eper szezon van, ezért én eperrel készítettem, de bármilyen más gyümölcscsel is elkészíthető!


Hozzávalók:

25 dkg túró
2,5 dl tejszín (én hulalát használtam)
1 cs. zselatinfix
2 ek. porcukor
1 cs. babapiskóta
25 dkg eper
díszítéshez citromfű
Elkészítés:

    Az epret alaposan megmossuk és felszeleteljük.A tejszínt enyhén felverjük, hozzáadjuk a cukrot és a zselatinfixet, majd a kívánt állag eléréséig keverjük, hozzáadjuk a villával előzőleg összetört túrót és határozott mozdulatokkal a tejszínhez keverjük. Poharak aljára babapiskótát törünk és ráteszünk egy réteg előkészített epret, majd egy réteg túrós krémet, ez után megint eper következik és ismét krém, addig rétegezünk, amíg a pohár meg nem telik, a tetejére eper réteg kerüljön. Citromfűvel díszítjük és 1 órára hűtőszekrénybe tesszük!
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése