2013. június 18., kedd

Sajttal töltött csirkecomb



Hozzávalók:

4 db csirkecomb
2 db szikkadt zsemle
1 tojás
10 dkg füstölt sajt
5 dkg trappista jellegű sajt
1 csokor petrezselyemzöld
1 csokor snidling (elhagyható)
bors
sültcsirke fűszersó
olaj a tepsibe
alufólia a tepsi letakarásához

Elkészítés:

  A zsemléket langyos vízbe beáztatjuk, a csirkecombokat megmossuk és leszárítjuk, a petrezselymet és a snidlinget összevágjuk, a sajtokat tökgyalun lereszeljük, a sütőt 180 C-ra előmelegítjük!
A zsemléket kinyomkodjuk és tálba tesszük, hozzáadjuk a tojást, sózzuk, borsozzuk és rászórjuk az aprított zöld fűszereket, a reszelt sajtokat és alaposan összekeverjük.Az ujjunkkal óvatosan benyúlunk a csirke bőre alá, besózzuk és a töltelékből egy jó adagot beletöltünk, mehet az olajjal kikent tepsibe, így járunk el a többi combbal is. Én elég kicsi combokat kaptam, nagyon meg is tömtem őket, de még így is maradt töltelékem. A combok mellé tettem még pár db csirkemellet  is és a töltelékből a tetejükre halmoztam egy adagot. Ha már az összes hús a tepsiben pihen, akkor a tetejét még megszórtam sültcsirke  fűszersóval, ez igazán szép szint és jó ízt is ad a bőrének is. Öntöttem alá egy pici vizet, lefedtem alufóliával és 1 órára a sütőbe tettem, az utolsó 10 percben levettem a fóliát és úgy pirítottam meg a tetejét! Kukoricás rizzsel tálaltam!


Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése